آیا هر گونه درمان نفروپاتی IgA وجود دارد

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

آیا هر گونه درمان نفروپاتی IgA وجود دارد

 

آیا هر گونه درمان نفروپاتی IgA وجود دارد

س: من تنها فرزند پدر و مادرم هستم. و من یک بیمار نفروپاتی IgA هستم. من نگران هستم و تعجب: آیا هیچ درمانی برای نفروپاتی IgA وجود دارد؟ من گزارش های پزشکی من ضمیمه برای شما در حال حاضر.

A: من گزارش های پزشکی خود را، اولا، من امیدوارم که برخی از چیز در مورد IgA نفروپاتی و درمان آن را بگویید.

نفروپاتی IgA بیماری خود ایمنی، است که، شبکه ایمنی ذاتی خود را بسیار قوی نیست، و ویروس یا باکتری به راحتی می توانید شکستن سیستم ایمنی بدن شما، است که، به همین دلیل شما می توان به راحتی توسط سرما، سرفه و سایر ناراحتی attcked، یک هفته و یا برخی از زمان بعد، خواهد بود شاخص های غیر طبیعی در ادرار وجود دارد.

چرا این اتفاق می افتد؟ این عمدتا نتایج حاصل از واکنش سیستم ایمنی بیش فعال در بدن شما رخ می دهد، پیچیده ایمنی عظیم را می توان تولید شده و آنها می توانند به گردش خون، سپرده در منطقه مزانژال، باعث هیپرپلازی سلول های mesangial را وارد کنید تا کسانی که پیچیده ایمنی می تواند تجزیه شود.

در حالی که در این دوره، عوامل التهابی و پلاکت می تواند بیش از وجود دارد جمع آوری، بنابراین جریان خون می تواند مسدود شود. در حالت طبیعی، خون در رگ های خونی را اجرا کنید، در حالی که رگ های خونی مسدود شده است، این سلول های قرمز خون می تواند نشت، بنابراین شما می توانید پیدا کردن ردیابی خون می تواند در ادرار دیده می شود.

همچنین، سلول های کلیوی طبیعی را می توان با توجه به این دوره حمله، می گویند سلول های اپی تلیال و سلولهای اندوتلیال را می توان نیز آسیب دیده است، تابع مانع آن می تواند به کاهش است، این است که چرا شما باید پروتئینوری.

کلیه ما همچنین توابع دیگر، می گویند تنظیم فشار خون، حذف سموم و آب اضافی، تولید استروئیدها و EPO، تعادل الکترولیتی بدن و pH. در حالی که، در این دوره خود حمله، آن دسته از توابع اصلی می تواند گام به گام کاهش است، که به همین دلیل شما باید فشار خون بالا، اختلال الکترولیت خود را در تبدیل شده و شما احساس می کنید به راحتی و غیره خسته

در حال حاضر، شما نیاز به تمرکز بر جنبه های زیر برای به دست آوردن یک درمان ممکن است از نفروپاتی IgA.

1. حذف کسانی که پیچیده ایمنی از کلیه و خون خود را، به طوری که سلول های سمت چپ را می توان محافظت و تعمیر شده است.

2. بازسازی شبکه های ایمنی خود را برای تقویت آن، بنابراین هیچ پیچیده ایمنی بیشتری تشکیل خواهد شد.

گرچه دو جمله وجود دارد، در حالی که آسان نیست برای رسیدن به آنها را در محلی خود را، زیرا آن شامل درمان سیستماتیک. برای موفقیت، طب گیاهی چینی، حمام دارو، حمام پا، ماساژ، طب سوزنی و حجامت، تبادل پلاسما، immunoadsorption، و دیگر درمان حمایتی خواهد شد برای انتخاب شما داده شده است برای کمک به سیستم ایمنی بدن شما را بازسازی و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: IgA وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.